reklama

Z večera do rána v mínuse (ďakujem, socpoist)

Chcela by som sa podeliť o svoj dnešný zážitok, ktorý v sebe spája krásy nášho bankového systému spolu s úžasnými krokmi, ktoré je schopná podniknúť naša sociálna poisťovňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Som čerstvá absolventka vysokej školy a počas svojej nezaopatrenosti som bola aj poberateľkou sirotského dôchodku vo výške 185,60... 22. mája som mala štátnice a ako zákon káže do ôsmich dní som sociálnej poisťovni doručila potvrdenie o ukončení školy. V júni, konkrétne 15.6. mi bola na účet pripísaná ďalšia čiastka sirotského dôchodku, ktorej som sa síce čudovala ale ma aj potešila a keď mi prišlo rozhodnutie o ukončení poberania dôchodku k dátumu 30.6. tak som tej sume aj uverila, že mi asi patrí...a tak som si odžila svoj nezamestnaný život, míňala som poctivo zarobené študentské úspory a prišiel deň D a stala som sa zamestnancom...a tak bol život krásny...už sa pomaly aj blížil deň prvej výplaty...veď by sa to aj hodilo, keďže na účte ostávalo posledných 90 eur... a zrazu sa stalo, že na účte nebolo nič a dokonca aj menej....odmietli mi kartu v obchode, na účte vypisovalo mínusový zostatok...na kontaktom centre v banke mi chudáci nevedeli poradiť až na tretie zavolanie sa to podarilo...a zrazu mi tá pani na linke vysvetlila čo je to rezervovaná/vinkulovaná suma...a u mňa na účte svietila pekne červeným a bolo to 185,60 eur....bez upovedomenia, bez akéhokoľvek môjho vedomia alebo súhlasu, mi sociálna poisťovňa siahla na môj osobný účet v banke a zarezervovala si peniaze....mňa tým pádom dostala do mínusu...ja neviem, no je to normálne??? Aj ak by bola pravda, že vyplatené sirotské mi bolo neprávom, lebo som už nebola študent, je toto podľa Vás normálny postup??? Do ďalšieho rána ma prebudila sms od mojej banky, debet 90 eur a môj mínus sa zvýšil na vyše 180 eur...sociálna poisťovňa si za noc už aj vzala....zase len tak, bez ničoho, bez nejakého súhlasu, upozornenia, len tak....za noc som sa dostala prvý krát v mojom živote za dno, za limit...aby ste správne chápali, všetko sa to udialo z večera do rána, v čase keď už ani na kontaktných centrách nikto nepracuje, takže som sa nemala kam sťaažovať, kam obrátiť...na to sa chystám, až dnes...tak mi pán Boh pomáhaj! ...

Mária Jánošiková

Mária Jánošiková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja vs. život po dvadsiatich rokoch 2:2 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu