reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Jánošiková

Mária Jánošiková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja vs. život po dvadsiatich rokoch 2:2 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Z večera do rána v mínuse (ďakujem, socpoist)

Mária Jánošiková

Z večera do rána v mínuse (ďakujem, socpoist)

Chcela by som sa podeliť o svoj dnešný zážitok, ktorý v sebe spája krásy nášho bankového systému spolu s úžasnými krokmi, ktoré je schopná podniknúť naša sociálna poisťovňa.

  • 25. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 440x
  • 7
Nepochopíš kým nezažiješ

Mária Jánošiková

Nepochopíš kým nezažiješ

Keď som po prvý krát zistila čo mi je celkom mi odľahlo. Niekto by si možno povedal, že zistenie, že trpíte psychickou poruchou nie je nič moc ale mne odľahlo. Po dlhom čase bádania a premýšľania a vyšetrení som konečne vedela diagnózu. Panická porucha.

  • 19. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 335x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu